سفارش و انتخاب پلاک فلزی و پلاک مشخصات
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

سفارش  و انتخاب پلاک فلزی و پلاک مشخصات

 اگر به قسمت ساخت پلاک فلزی در زیر مجموعه های پلاک فلزی شرکت نشانه ساز شویم متوجه قسمتی با عنوان نیم پلیت و پلاک مشخصات غالبا توسط شرکت‌های تولیدی، کارخانجات و کارگاه‌‌ها سفارش داده می‌شود. در چنین محیط‌هایی دستگاه‌هایی وجود دارد که نیاز به نیم پلیت دارند. ضمنا بعضی کارگاه‌های تولیدی نیز محصولاتی را روانه بازار می‌کنند که بر روی آن پلاکی برای درج اطلاعات آن محصول ضروری است. به طور مثال یک شرکت که محصولی مانند چرخ گوشت تولید می‌کند برای محصولش سفارش پلاک فلزی می‌دهد تا اطلاعات و مواردی که درنظر دارد بر روی آن نصب شود.

یکی دیگر از چالش‌های مشتریان هنگام سفارش پلاک مشخصات، جنس آن است. ممکن است قبل از سفارش یک نیم پلیت سوالات زیادی درباره جنس، چگونگی ساخت، هزینه تولید، زمان تحویل و… برای شما پیش بیاید. شما می‌توانید قبل از ثبت هر گونه سفارش با همکاران ما در شرکت نشانه ساز تماس برقرار نمایید و  به طور رایگان از آنها مشاوره بگیرید.

آیا میدانید که روش ساخت پلاک دستگاه شبیه به روش تولید پلاک اداری میباشد .

و تنها فرقی که می توان به آن اشاره نمود، آن است که پلاک اداری نسبت به پلاک دستگاه (همان پلاک مشخصات )دارای ابعاد بزرگتر است.

شما می‌توانید جهت سفارش ساخت نیم ‌پلیت یا همان پلاک مشخصات محصولات خود با شرکت نشانه ساز تماس برقرار نمایید. همکاران ما ضمن پاسخگویی به سوالات شما به شما درباره این محصول و چالش‌های مختلف آن مشاوره رایگان ارائه خواهند کرد. ما پلاک اختصاصی شما را با ظرافت و زیبایی طراحی خواهیم کرد و در کوتاهترین زمان آن را به شما تحویل می‌دهیم.

 

پلاک مشخصات معمولا نوعی از پلاک فلزی می باشد که برای اینکه مدت طولانی بر روی دستگاه های صنعتی نصب می شود دارای طول عمر مفید بیشتری دارد و  با تحقیق و بررسی توسط تیم نشانه ساز برای افزایش طول عمر رنگ های موجود بر روی این پلاک ها ، از رنگ های آلمانی و به صورت کوره ای استفاده می شود.





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: